Promoting Terrassa!

Dos dels vídeos promocionant la nostra ciutat realitzats i produïts per l’alumnat de 4t ESO de la promoció 2020-21 en el marc del projecte GEP “Promoting Terrassa” dirigit per l’equip implicat en aquest projecte (les professores Guadalupe Remedios, Laia Prieto i la professora d’anglès la Montse Albareda) van ser seleccionats per l’Ajuntament de Terrassa a finals de juliol per a ser projectats durant la Jornada d’Inici de Curs el dia 09/09/2021 a la Masia Freixa.

Aquest dia es van preparar unes rutes curtes guiades per la ciutat per al professorat nouvingut que tenien com a punt d’arribada la Masia Freixa. Allà, com a final del recorregut, es van projectar aquests dos curts que us adjuntem.

Enhorabona a l’equip GEP i a l’alumnat per la bona feina feta, la
vostra dedicació i tot l’esforç!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *