Projecte tecnològic EDUCACONT

Alumnat de diferents nivells d’ESO, amb la seva professora de tecnologia la Maria Lora, han iniciat el projecte EDUCACONT.

Es tracta d’un projecte impulsat pel CESIRE, Robolot i  Innova Didactic on participen diferents centres educatius d’àmbit nacional.

El seu objectiu és impulsar el pensament científic del nostre alumnat i també la seva mirada crítica envers la contaminació que patim. És per això que  cada centre educatiu que hi participa rep una petita CENTRAL METEREOLÒGICA controlada mitjançant una placa programable Arduino i diferents sensors.

Les dades generades per la central meteorològica seran públiques i podran utilitzar-se per crear petits o grans projectes.

En aquesta primera sessió s’ha muntat la central i de seguida començarem a programar-la. Esperem que aviat pugueu utilitzar les seves dades!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *