Premis a l’excel·lència acadèmica i beques complement Erasmus+

L’Ajuntament de Terrassa concedeix les beques d’estudis a l’excel·lència acadèmica a estudiants de secundària, graus mitjà i superior de Formació Professional del nostre centre, que premien els millors expedients acadèmics.

Durant l’acte, que ha tingut lloc al cinema Catalunya, també es van lliurar les beques Erasmus + municipals que s’adrecen específicament als alumnes de cicles formatius de grau superior (CFGS) perquè la Unió Europea atorga uns imports més petits per aquests cicles que per als cicles formatius de grau mitjà (CFGM). D’aquesta manera, l’Ajuntament complementa els imports de la Unió Europea. Enguany s’han donat dotze beques per un import de 300 euros cadascuna. Moltíssimes gràcies a l’ajuntament per aquest suport complement que el nostre alumnat pot sol·licitar per les estades de Grau Superior a l’estranger!

Moltes felicitats a tots els guardonats i guardonades i encoratjar-vos que tingueu les mateixes i més ganes de seguir creixent!

Guardonades i guardonats

D’ESO:

– Ona Palau
– Jana Serres
– Elena Delgado

I de cicles formatius:

– Marc Gallardo
– Leyre Gavilán
– Estela Santamaría
– Omaima Nali

I per complement beca #ErasmusPlus ✈️ GS a:

– Miñana Ruiz Gemma EDIN
– Clares Luque Daniel COIN
– Puig Sanchez Aina INSO
– Pérez Bolivar Carla EDIN
– Valentin Castellet Olga INSO
– Parras Fernández Janira INSO
– Fernandez Taule Ivet INSO
– Castilla Delgado Maria INSO
– Dragomir Roxana Andreea COIN
– Dafrallah Nada COIN
– Jiménez Marin Marc COIN
– Hassidou Ayoub COIN

@fpmobilitat @sepie_gob

🤗 Estem molt contents del nostre alumnat i de tota la feina ben feta per part de les coordinacions i professat en general.

📷 Totes les fotos de l’acte les trobareu a històries destacades del nostre instagram “Awards”