Premi SAMBORI ÒMNIUM per a la PAULA CERDAN

Al Montserrat Roig estem molt feliços i il·lusionats pel premi que ha guanyat la nostra alumna PAULA CERDAN de 2n D ESO!

El premi SAMBORI ÒMNIUM de narrativa escolar ha complert la seva 14a edició i vol promoure l’ús literari del català a l’educació. Participen escoles i instituts de tot el Principat, la Franja, Andorra i la Catalunya Nord. Entre tots ells la nostra Paula ha sigut escollida per al 3r premi.

Volem fer-li arribar la nostra felicitació i animar-la a continuar escrivint tan bé. Endavant, Paula!