PORTES OBERTES al Montserrat Roig

Ja estem preparant les nostres Portes Obertes!

Aquest any ens coneixereu a través de vídeos i podreu visitar el centre de manera virtual fent una ruta panoràmica 360º.

També el jove alumnat de sisè participarà en una activitat pensada només per a ells, a través d’un enllaç. I per a les famílies hem preparat una trobada telemàtica el dimecres 10 de març a les 19:00h.

Desitgem que totes aquestes activitats us resultin atractives i útils a l’hora de decidir el vostre futur centre de secundària i formació professional. Per la nostra part ho preparem amb molta il·lusió i ganes de compartir.

Fins ben aviat!

En breu us anirem facilitant els enllaços.

ESO BATXILLERAT, CICLES FORMATIUS i DUAL

VÍDEO  📹