Portes Obertes 2022

Benvolgudes famílies i alumnat,

Us convidem amb molt d’entusiasme a les portes obertes del nostre centre amb la intenció de traslladar-vos com treballem, com compartim coneixement, i també quines són les nostres prioritats per l’aprenentatge.

Les vostres dades d’inscripció ens serviran per posar-nos en contacte amb vosaltres, i donar-vos les instruccions de la sessió a la qual estigueu inscrits, així com, els enllaços per les connexions telemàtiques, si escau.

Per fer-ne una bona gestió de les portes obertes cal que feu la inscripció al nivell educatiu del vostre interès.

Formulari d’inscripció a les portes obertes

WEB (landingpage) amb les presentacions postobligatòris

Si ets alumne de 6è de primària… Atreveix-te amb el REPTE que et proposem!