Matrícula Cicles Formatius alumnat nou curs 2020-2021

L’alumnat nou que hagi estat admès en la llista del dia 30 de juliol de 2020, ha de formalitzar la matrícula del cicle formatiu des del dia 1 al 7 de setembre de 2020.

La matrícula s’ha de fer de forma telemàtica.  El full de matrícula i la resta de documentació requerida s’ha d’enviar per correu electrònic segons les indicacions i procés detallat als documents següents:

Només en els casos excepcionals i degudament justificats en què no es pugui realitzar de forma telemàtica, es podrà demanar cita prèvia per telèfon a partir de l’1 de setembre per formalitzar la matrícula de manera presencial.

Després del període de matrícula, i en cas de quedar places vacants, aquestes s’atorgaran en un acte públic presencial convocat el dimarts 15 de setembre de 2020, a les 19:00 h.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *