L’alumnat de 6è ens visita

Hola a tothom,

Estem molt i molt contentes per les visites que hem rebut de l’alumnat de 6è. Teníem moltes ganes de recuperar el caliu que donen les visites presencials.

Durant les visites els alumnes de 6è han fet una activitat que hem anomenat ROIG CATCHING: acompanyats per alumnat col·laborador de 1r, 4t d’ESO i 1r de batxillerat han hagut de trobar punts disseminats per tot l’institut i marcats amb un codi QR. A través de codi se’ls demanava passar diverses proves.

Després hem fet l’activitat EL ROIG ET DONA ALES. Els alumnes de 6è ja portaven preparada una ploma de paper, decorada i amb una pregunta que en volguessin fer. Amb totes les plomes hem format unes ales i ens hem fet una foto de grup.

Us deixem unes fotos d’aquestes activitats! A reveure!