Jornada de donació de sang. Dimecres 14 d’abril

L’alumnat de 1r CFGM d’Atenció a Persones en situació de Dependència, amb la col·laboració del Banc de sang i teixits de Barcelona 💉, organitza per segon any consecutiu una Jornada de donació de sang pel dimecres 14 d’abril a l’institut Montserrat Roig.

Com a comunitat educativa del centre, alumnat i professorat hi esteu convidats i convidades. Aquest any l’eslògan té a veure amb la crisi sanitària de la Covid-19:

Amb mascareta també es pot donar sang

Donades les restriccions actuals el nombre de donacions és limitat i es farà amb cita prèvia. L’alumnat organitzador sensibilitzarà i informarà els grups.
Familiars, amistats i coneguts també poden col·laborar donant sang a l’Hospital Universitari Mútua Terrassa. Fem que entre tots i totes, la campanya de donació de sang a l’institut Montserrat Roig sigui un èxit!

⌚️DIMECRES 14 DE’ABRIL de 16:00h fins 20:00h

Apunta’t per donar sang

Pots donar sang si…

• Tens entre 18 i 70 anys.
      • Peses 50 quilos o més
      • Pots donar encara que tinguis el colesterol elevat
      • Encara que prenguis alguns dels medicaments més freqüents

Recorda

• Per donar sang no cal estar en dejú
      • Has de portar un document oficial 💳 (DNI, passaport, carnet de conduir…)
      • Les dones poden donar sang 3 vegades a l’any i els homes 4 vegades com a màxim.
      • Entre donació i donació han de passar un mínim de 2 mesos.

Per més informació https://donarsang.gencat.cat o envia un correu 📬 a atencioaldonant@bts.cat

Gràcies per la vostra participació.
Amb mascareta també es pot donar sang.
Dóna el millor de tu, dóna sang ❤️

👋Us hi esperem 👋