Inici de curs

L’INS Montserrat Roig seguint les directrius del Departament d’Educació i les indicacions sanitàries, ha establert unes mesures d’organització singulars.

Tot l’alumnat ha de seguir les indicacions preventives i de seguretat que ha establert el centre amb la finalitat de garantir la salut de tothom, i alhora poder iniciar el procés educatiu que tenim encomanat amb aquesta nova normalitat.

Tot seguit us indiquem l’organització del primer dia de classe depenent del vostre nivell educatiu.

• L’alumnat ha de ser puntual a l’hora convocada i haurà de mantenir sempre les distàncies de seguretat.
  • El professorat tutor recollirà en cada porta d’entrada del centre als seus respectius grups.
  • L’alumnat ha de portar la mascareta en tot moment.

Us desitgem un molt bon curs i us regalem un sac de motivació i emocions perquè tot vagi molt bé!! 😀

ESO i Batxillerat

Dilluns 14 de setembre de 2020

El color indica la porta d’accés de cada grup