Impuls de les llengües estrangeres al CFGS de Comerç Internacional

Aquest curs, el cicle formatiu de Grau Superior de Comerç Internacional, participa en l’acció d’impuls de les llengües estrangeres.

L’alumnat del primer curs de Comerç internacional, ja està notant l’impacte de la presència de les diferents accions que s’estan implementant. La codocència amb dos professors a l’aula, ja forma part de la normalitat al nostre centre, i afegit a aquesta, l’alumnat està rebent classes d’un mòdul de matèria curricular de 5 hores setmanals íntegrament en anglès, i amb el suport d’un auxiliar de conversa.

Afegit a aquest mòdul, també se li han de sumar 2 hores de francès tècnic i les 4 hores del mòdul curricular d’anglès. Amb tot això, aquest alumnat rep docència íntegra amb llegües estrangeres d’un total d’11 hores setmanals.

El professorat que imparteix el mòdul de contingut en anglès amb codocència, remarca l’atenció sotmesa a la qual es veu l’alumnat immers per aprendre i seguir l’aprenentatge de la gestió administrativa del comerç internacional, amb tots els nous continguts que això implica. És ben cert que afavoreix molt tot el contingut i normativa provinent de la Comissió Europea de la qual ja existeixen recursos i bases de dades en anglès, amb els quals es treballa dia a dia.

Afegit a aquestes accions i dins del marc de l’impuls a les llengües estrangeres, l’equip docent ja té mig enllestit un viatge internacional amb tot el grup amb la finalitat de millorar aprenentatge de llengües i alhora professionalitzador.

Amb aquesta acció, juntament amb la continuïtat que tindran el curs vinent a segon curs, l’alumnat del CFGS de Comerç Internacional té garantida una estada professional en pràctiques i la seva posterior inserció laboral amb uns coneixements adients a l’àmbit d’aquests estudis.

Paral·lelament a les accions d’impuls de les llengües estrangeres, el centre segueix amb la seva línia estratègica de mobilitat internacional amb totes les accions del programa Erasmus+ per fer pràctiques a l’estranger, com també mobilitat d’estudis d’aquest cicle formatiu a França amb el partner Lycee Pierre Bayle.