FPChallenges – campaments de la innovació

Aquesta setmana, 8 alumnes del nostre centre de cicles formatius d’ACOM i APD han participat al FPChallenges (campaments de la innovació).

De la mà de la Fundació Junior Achievement s’ha organitzat la primera edició de FPchallenges en versió online.

Els FPChallenge són petites hackathons impulsades des del Departament d’Educació, concretament des del programa EmprènFP. Així diferents centres ens hem organitzat per treballar coordinament i arribar a establir un FPChallenge, on uns 50 alumnes han posat a prova la seva creativitat donant solució al repte plantejat. Amb metodologia “Desing Thinking”, han elaborat un model de negoci amb «Canvas» i finalment l’han defensat l’últim dia davant un tribunal amb la tècnica «Elevator Pitch».

Aquesta mena d’esdeveniments creiem que és un camí que val la pena recórrer, perquè si alguna cosa estem veient, és que són aquestes trobades, on els alumnes tenen un espai on poder deixar volar la imaginació, crear, prototipar, treballar en equip, aprendre i sentir que el futur, encara que incert, està a les seves mans.

Felicitats i molt bona feina!!!