Erasmus en marxa!

L’alumnat de 1er Comerç Internacional acaba motivat i amb moltes ganes de marxar a l’estranger després de la xerrada de les experiències en mobilitat internacional.

Nahomi, Toni i David des de França via telemàtica van contar les experiències que encara estan gaudint en la mobilitat d’estudis que estan fent des de setembre i fins a les vacances de Nadal. Aquests tres alumnes de Comerç internacional, van estar conversant i traslladant totes les seves vivències des de la seva arribada al Lycee Pierre Bayle a la ciutat francesa de Sedan a l’alumnat que ha iniciat aquest curs el cicle formatiu. Moltes recomanacions, un tracte molt cordial i experiències molt diferents i en benefici del seu creixement personal i professional. Tots tres van deixar clar la molt bona acollida i facilitats per la seva integració amb el centre educatiu i companys d’acollida. A partir de gener seguiran a Terrassa els seus estudis acadèmics, però ja han demostrat la seva intenció de tornar a fer una estada a l’estranger per fer les pràctiques per acabar el cicle formatiu.

També vam comptar amb la presència i intervencions de Robert Robles i Anna Soler, coordinadors de mobilitat homòlegs a Sedan i Terrassa respectivament.

I per acabar, van ser ja de manera presencial, Marc López i Joan Pizà, exalumnes que ja van fer la seva estada Erasmus cursos anteriors, els que van acabar de convèncer a l’alumnat.

Actualment, l’alumnat de comerç internacional comparteix classe amb Melanie Visedo, alumna que el centre està acollint en estudis sota la modalitat de Blended Mobility i provinent del mateix Lycee Pierre Bayle.

Aquestes experiències reals, són les que convencen a l’alumnat en fer la sol·licitud Erasmus i en definitiva a donar un punt d’inflexió a la seva trajectòria professional.

Gràcies a tots els que vau traslladar de manera tan clara els atractius i beneficis d’una estada a l’estranger.