Dona, segueix el fil

L’alumnat de 1r CFGM d’Atenció a Persones en situació de Dependència, amb la col·laboració del Banc de sang i teixits de Barcelona 💉organitza un any més una Jornada de donació de sang  pel proper dimarts 1 de Març 2022 de les 4 a les 8 de la tarda, a l’Institut Montserrat Roig.

Familiars, professorat i alumnat major d’edat hi esteu convidats i convidades. El cartel que adjuntem ha estat dissenyat per l’alumnat i l’eslògan d’aquest any és:

DONA, SEGUEIX EL FIL

El nombre de donacions al centre és limitat i es farà amb cita prèvia. L’alumnat organitzador contactarà amb els possibles grups interessats.

Familiars, amistats i coneguts també poden col·laborar donant sang a l’Hospital Universitari Mútua Terrassa reservant a:

Fem que entre tots i totes, la campanya de donació de sang a l’institut Montserrat Roig sigui un èxit!

Gràcies per la vostra participació.

⌚️DIMARTS 1 de MARÇ de 16:00h fins  20:00h
Pots donar sang si…
 🩸Tens entre 18 i 70 anys.
 🩸Peses 50 quilos o més
 🩸Pots donar encara que tinguis el colesterol elevat
 🩸Encara que prenguis alguns dels medicaments més freqüents
Recorda
🩸Per donar sang no cal estar en dejú
🩸Has de portar un document oficia💳(DNI, passaport, carnet de conduir…)
🩸Si has patit la Covid hauràs d’esperar 14 dies per poder donar
🩸Si has estat en contacte amb algú amb Covid, però estàs vacunat  i no tens símptomes, pots donar sang.