diverSex !!!!

Aquesta setmana l’alumnat de 1r CFGM Atenció a la Dependència ha acabat la fase de formació del projecte Diversex.

Diversex, és un projecte desenvolupat en col·laboració amb ActuaVallès en el marc de la xarxa InnovaFP, que busca formar i acompanyar a estudiants de cicles formatius de l’àmbit social i educatiu perquè puguin desenvolupar intervencions d’educació sexual entre iguals i millorar la seva pràctica com a futurs professionals.

És un projecte integral que es basa en la metodologia d’aprenentatge i servei (APS). S’estructura en una fase de formació intensiva (20 hores) al voltant de diferents dimensions de la sexualitat, com la intimitat, el plaer, els afectes, el sexe o els mandats de gènere, una fase de preparació del servei comunitari i, finalment, la darrera fase d’execució del mateix servei que tenim previst que es porti a terme el curs vinent amb alumnat del nostre centre de l’ESO i de Cicles Superiors.

Agraïm la tasca de formació i seguiment d’Anna Blanco i Júlia Collignon d’ActuaVallès. Us deixem aquí l’enllaç del seu Instagram per fomentar estratègies de cura de la salut sexual des d’una perspectiva feminista i de drets. Trenquem tabús!

Felicitem en majúscules l’alumnat de 1r CFGM Atenció a la Dependència  per la implicació en el projecte  i la feina feta.

Enhorabona !!