Diversex – Guia d’Educació Sexual per a professionals de l’àmbit socioeducatiu

L’alumnat els Cicles Formatius, d’Integració Social i d’Atenció a les Persones en situació de Dependència ha dut a terme, aquest curs, el projecte Diversex de formació i intervenció en la diversitat sexual!
Arran d’aquest projecte amb el nostre institut i l’Institut Ribot i Serra de Sabadell, s’ha elaborat una Guia d’Educació sexual.

El proper dimarts 15 de març a les 19h a la llibreria Synusia de Terrassa, es presentarà aquesta guia i comptarà amb la participació de professorat i alumnat participants del Projecte Diversex de l’Institut Montserrat Roig i, per part d’Actuavallès, de la coautora del llibre i tècnica d’Educació Sexual de l’associació.

La guia està pensada per a professionals que estiguin en contacte amb joves i interessades en la coeducació, la sexualitat i la prevenció de violències masclistes. Aquest llibre vol apropar i facilitar informació i els recursos necessaris per a poder posar en pràctica de forma autònoma un projecte d’educació sexual amb joves i adolescents, especialment, tot i que també resulta adient per a altres públics que sentin curiositat per aquest tema.

El llibre està basat en l’experiència del Projecte Diversex, un projecte integral d’educació sexual amb metodologia d’aprenentatge i servei (ApS) que Actuavallès desenvolupa amb estudiants de cicles formatius de l’àmbit social i educatiu de l’Institut Montserrat Roig.