Ciència al Montserrat Roig

Les famílies que van visitar-nos durant la jornada de portes obertes van poder dur a terme petits tastets dels projectes científics que es fan als diferents cursos de l’institut. L’alumnat té sessions al laboratori en les seves hores de ciències.

En aquests desdoblaments, amb reducció de ràtio a 12-15 alumnes, es duen a terme pràctiques tant de física i química com de biologia i geologia als diferents nivells de l’ESO. L’alumnat de Batxillerat que cursa l’assignatura de Ciències de la Terra gaudeixen també dels laboratoris.

Les pràctiques permeten aprofundir i posar en pràctica els conceptes donats a les classes magistrals.

Enguany, al batxillerat s’ha introduït la matèria optativa de “Reptes científics” per aprofitar les pràctiques de laboratori.