Candidatures d’alumnat i famílies al CONSELL ESCOLAR 2023

Hola!

El Consell Escolar dels centres estan format per persones que representen a l’alumnat, les famílies, el professorat i el personal d’administració i serveis. Enguany toquen eleccions, així que us presentem les i els alumnes que han presentat la seva candidatura.

Us volem agrair públicament la vostra implicació i les vostres ganes de participar en les decisions del centre!!

Pel sector famílies es presenten les mares Helena Vilalta Farré i la Mar Roldán Sancho. Elles ens parlen amb les seves pròpies paraules.

Ens diu l’Helena:

“com a mare de dos alumnes del centre (un de 3r d’ESO i un altre de 1r Batxillerat), presento la meva candidatura al Consell Escolar per representar la veu de les families.
Amb la voluntat de ser un altaveu de les demandes, inquietuds i propostes de les families del centre, m’ofereixo a formar part del Consell Escolar per als propers anys.
Coneixedora de la normativa dels consells escolars, ja que ja en vaig ser membre a l’escola La Roda, espero aportar amb bon criteri i capacitat d’entesa un gra de sorra a aquest òrgan de consulta i representació.
La comunitat educativa la formem tots i totes: des de la direcció, passant pel professorat, els membres del PAS, els mateixos alumnes i nosaltres, les families. Per aixó és important tenir una veu per mostrar la nostra implicació en el desenvolupament del centre.
Resto a la vostra disposició per qualsevol dubte, suggerència i aportació. Podeu contactar amb mi a través del correu electrònic: hvilalta@gmail.com  ”
La Mar també ens vol explicar:
“Hola!
Em presento com a candidata perquè vull col·laborar amb l’institut on estudia la meva filla 2n d’ESO, representant a les famílies. Tinc experiència en Consells Escolars, perquè durant tota la primària de la meva filla, en vaig formar part del de l’escola Abat Marcet. Actualment, pertanyo a la junta de l’AFA del Montserrat Roig.
Per mi serà un plaer representar a les famílies i aportar la nostra mirada en la gestió de l’institut.”