Apropem el Nadal a “La llar fundació”

L’alumnat de 1r APD canta nadales a la residència i centre de dia de La Llar Fundació.

Aquest dimarts 15 de desembre l’alumnat de 1r del cicle formatiu de grau mitjà d’Atenció a la dependència han ofert 2 petits concerts de Nadales a la Llar Fundació.

S’ha fet un primer concert al jardí de la Residència on teníem públic a l’exterior del pati i als terrats de la primera planta. Després s’ha repetit l’actuació al centre de dia.

La iniciativa ha estat molt ben valorada pels residents i professionals que han comentat que abans sempre hi havia joves fent activitats al centre, però malauradament des de l’inici de la crisi sanitària totes aquestes activitats s’han vist suprimides.

L’alegria de l’alumnat ha contagiat somriures a tots els assistents, també hi ha hagut llàgrimes de l’emoció a les dues bandes.

Agraïm al centre la seva disponibilitat per acollir-nos i també el detall nadalenc que els han fet a l’alumnat.

Amb aquesta cantada donem el tret de sortida a unes festes, que encara que siguin diferents, segur que ens portaran bons moments com aquests.

Us convidem a veure la galeria multimèdia de la visita.