Alumnes d’APD finalistes a l’iFEST!

El grup d’alumnes de 2n d’Atenció a persones en situació de dependència format per Alba Rodríguez, Alba Ruiz, Chaymae Eddounassi, Issam Benktib i Paula Martinez han estat finalistes a l’iFest, el festival de la disrupció, la ciència i la tecnologia per a joves,  un programa d’aprenentatge i competició en la qual els players desenvolupen prototips de reptes reals que exposen i defensen a l’iFest2021.

Han quedat finalistes dels 124 equips participants. El seu projecte: ICAPA: descobreix una Terrassa sense límits amb companyia, una aplicació que facilita identificar els establiments adaptats per garantir l’accessibilitat de les persones amb diversitat funcional, promovent que puguin sortir de casa i fer front al sentiment de solitud no volguda, donava resposta al repte plantejat pel  Consorci Sanitari de Terrassa: Com disminuir la solitud no volguda?

Des d’aquí volem felicitar a les guanyadores, pel projecte FamilyCloud Channel, de l’institut Claret de Barcelona i l’altre grup finalista, amb el projecte Bob, el futur  del Col·legi Mare de Déu del Carme de Tarragona.

Felicitats per la feina feta, Chaymae, Issam, Paula i Albes. Esperem que aquesta experiència us encoratgi a seguir innovant ! El futur és vostre!