CONCURS THE BIG CHALLENGE

Amb l’objectiu de motivar i reforçar el seu interès per l’anglès els nostres alumnes, des de 1r fins a 4rt d’ESO, participen per segon any consecutiu en aquest concurs. Es celebrarà al mateix temps en diferents països europeus amb preguntes tipus test de gramàtica, vocabulari, fonètica, cultura anglosaxona… La data del concurs és el dimecres 6 de maig.

Els que no participeu aquest any, també podeu fer un cop d’ull als diferents jocs de la Game Zone o descarregar la seva aplicació gratuïta per aprendre anglès des de l’ordinador, mòbil o tauleta.

Good luck to our students this year!