Beques i ajuts

AJUTS PER A ALUMNES AMB NECESSITAT ESPECÍFICA DE SUPORT EDUCATIU 2022-2023

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.

La convocatòria d’aquests ajuts pel curs 2022 – 2023 es poden presentar  del 19 de maig al 30 de setembre de 2022.

Has d’imprimir el PDF i presentar-ho a l’institut abans de la data final.

Els ajuts pel curs 2022-2023 están dirigits a persones que presenten una necessitat específica de rebre suport educatiu per alguna de les següents situacions:

Check                            Check                                                                  Check                 Check

Discapacitat          Trastorn grau de conducta o de la comunicació i del llenguatge    Trastorn de l’espectre autista     Altes capacitats

Es poden sol·licitar pels nivells no universitaris.

BEQUES ESTUDIS POSTOBLIGATORIS         (Batxillerat i Cicles Formatius)

Us comuniquem que s’ha publicat la “ RESOLUCIÓN DE LA SECRETARÍA DE ESTADO DE EDUCACIÓN, POR LA QUE SE CONVOCAN BECAS DE CARÁCTER GENERAL PARA EL CURSO ACADÉMICO 2022-2023 PARA ESTUDIANTES QUE CURSEN ESTUDIOS POSTOBLIGATORIOS”

El termini de presentació de sol·licituds es del 30 de març al 12 de maig.

Els alumnes que no demanin la beca en termini no podran demanar-la posteriorment, és per aquest motiu que cal que feu especial èmfasi en les dates de presentació, malgrat no tinguin clar el que estudiaran el proper curs.

És important que els alumnes sol·licitin la beca dins d’aquest termini, encara que no sàpiguen què estudiaran o en quin centre. Cal que indiquin, a la sol·licitud, quins ensenyaments preveuen cursar el curs vinent i en quin centre; posteriorment, cap al mes de setembre, podran accedir de nou al tràmit i fer-hi les modificacions de dades acadèmiques o personals (adreça, canvi de compte corrent, etc.) que calgui.

Podeu trobar tota la informació a :