Preinscripció i matrícula CFGM curs 2021-2022

CICLES FORMATIUS PER AL CURS 2021/2022:

Calendari preinscripció i matriculació

La sol·licitud es farà de forma telemàtica amb el suport necessari per a aquelles famílies que no disposin de mitjans.

L’enllaç a la web de la preinscripció és el següent: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-mitja/inici/

L’enllaç a la informació de matriculació és:

CFGM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar
CFGM Estètica i Bellesa

Llistes amb barem provisional (08/06/2021)

Podeu consultar al taulell del centre, a la web de la preinscripció o bé clicant AQUÍ per veure l’arxiu adjunt.

Llistes amb barem un cop resoltes les reclamacions

(18/06/2021)

Llistes amb barem definitiu (23/06/2021)

Llista d’alumnes assignats al centre (09/07/2021)

Alumnes preinscrits al centre (09/07/2021)

Llista d’espera (09/07/2021)

Jornada de Portes Obertes Cicles Formatius Imatge Personal

Realitzada el 28 d’abril de 2021 de manera Virtual

CFGM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar.

Presentació portes obertes

CFGM Estètica i Bellesa.

Presentació portes obertes

Si no heu pogut assistir a la jornada, podeu veure les presentacions o bé demanar més informació omplint el formulari que teniu a continuació o trucant a l’institut.

+info cicles formatius: Informació Curriculum | Demanar informació

PORTES OBERTES VIRTUAL 2021