HORARI d’ESTIU (de l’1 de juny al 30 de setembre)

Podeu contactar amb nosaltres:
Consergeria, de dilluns a divendres, de 8h a 14:30h.
Secretaria, de dilluns a divendres, de 9:30h a 13:30h.
Us comuniquem que per realitzar qualsevol tràmit i/o gestió a la secretaria del centre, heu de demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

INFORMACIÓ TPVESCOLA

PORTES OBERTES 2021-22

PREINSCRIPCIONS CICLES FORMATIUS PER AL CURS 2021/2022:

Del 11 al 17 de Maig els cicles formatius de grau mitjà.

La sol·licitud es farà de forma telemàtica amb el suport necessari per a aquelles famílies que no disposin de mitjans.

L’enllaç a la web de la preinscripció és el següent: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/fp-grau-mitja/inici/

Calendari preinscripció i matriculació

Llistes amb barem provisional (08/06/2021)

Podeu consultar al taulell del centre, a la web de la preinscripció o bé clicant AQUÍ per veure l’arxiu adjunt.

(18/06/2021)

Jornada de Portes Obertes Cicles Formatius Imatge Personal

Realitzada el 28 d’abril de 2021 de manera Virtual

CFGM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar.

Presentació portes obertes

CFGM Estètica i Bellesa.

Presentació portes obertes

Si no heu pogut assistir a la jornada, podeu veure les presentacions o bé demanar més informació omplint el formulari que teniu a continuació o trucant a l’institut.

+info cicles formatius: Informació Curriculum | Demanar informació

PREINSCRIPCIONS BATXILLERAT PER AL CURS 2021/2022:

Del 11 al 17 de Maig el Batxillerat.

L’enllaç a la web de la preinscripció és el següent: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/batxillerat/inici/

Calendari preinscripció i matriculació

Llistes amb barem provisional (08/06/2021)

(18/06/2021)

PREINSCRIPCIONS ESO PER AL CURS 2021/2022:

Del 17 al 24 de Març l’educació secundària obligatòria.

COM FER LA PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA

COM DIGITALITZAR DOCUMENTS PER ALS TRÀMITS EN LÍNIA

Llistes amb barem provisional

Llistes amb barem un cop resoltes les reclamacions

Llistes ordenada amb barem definitiva

Llistes d’alumnat assignat al centre (07/06/2021)

Llistes d’espera (07/06/2021)

PORTES OBERTES VIRTUAL 2021

Mitologia Grega – 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la mitologia grega a través de la construcció d’STOP MOTION, una activitat en què han potenciat la seva vessant creativa i digital.
Ha estat molt difícil triar-ne un de cada classe perquè en pugueu fer un tast. Enhorabona a tothom… Llegeix més»

Projecte recollida d’arròs

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que tenim el projecte de recollida de 300 kg d’arròs com a mínim.
Animeu-vos a participar!!!
Recollida al vestíbul de l’Institut de l’1 al 8 de març.

Lap Books 3r ESO

Des del grup de 3r ESO treballen les competències socials, i la dimensió geogràfica.
Els grups de 3r d’ESO han treballat durant aquest mes, els sectors econòmics. Han pogut treballar les competències de l’àmbit social, en la seva dimensió geogràfica. Els alumnes han reflectit els continguts en Lap Books gràcies al treball cooperatiu.

IMG20210121110453

IMG20210121110426

IMG20210121110350

IMG20210121110328

IMG20210121110252

IMG20210121110227

IMG20210121110112

IMG20210121110005

IMG20210121105900

IMG20210121105819

EUROPEAN FRIENDS

A l’institut hem seleccionat els alumnes que toquen algun instrument i que han volgut col·laborar. Hem intentat que hi hagi com a mínim un alumne de cada classe, així que són de 2nA (Vera, guitarra), 2nB (Paula, piano), 2nC (Pau i Quim, guitarra) i 2nD (Dana, guitarra) + el “music teacher” Rafa, al saxo.

Hem fet 4 assajos, més els que han fet els alumnes a casa pel seu compte, fins i tot un diumenge van quedar tots junts.

La proposta és connectar en directe el dimecres 16 a les 10h, les 4 classes de 2n, cada una a la seva aula, per seguir l’esdeveniment.
Here is more information of the upcoming event….

Students from Finland have planned this event. They are going to watch the videos in this order, and our oldest partner France begins.

1. Wellcome words
2. Finland, Joutsa
3. France, LaPommeraye
4. Germany, Bitterfeld
5. Spain, Montmeló
6. Denmark, Munkebo
7. Romania, Craiova
8. The Netherlands, Hellevoetsluis
9. Italy, Gubbio
10. Slovenia, Llubljana
(Italy, Mazzarino – have not answered yet)
11. Merry Christmas 🙂

Each school has approximately 5 minutes video- & greetings -show. We do not mind if your session is bit longer too!!  At this moment 9 schools have said they will participate, so the videos will take (about) 45 minutes. Changing the turns will take some minutes, maybe some minutes will go to technical systems.. and so we estimate that the whole event would take about 1 hour and 20 minutes…

Thanks so much for your activity and enthusiasm towards this idea & event!
I hope that technology works…and all goes well 🙂