HORARI d’ESTIU (de l’1 de juny al 30 de setembre)

Podeu contactar amb nosaltres:
Consergeria, de dilluns a divendres, de 8h a 14:30h.
Secretaria, de dilluns a divendres, de 9:30h a 13:30h.
Us comuniquem que per realitzar qualsevol tràmit i/o gestió a la secretaria del centre, heu de demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

INFORMACIÓ TPVESCOLA

INFORMACIÓ TAQUILLES CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Comencem un nou curs i us volem recordar el protocol a seguir per el lloguer nou, la renovació del lloguer, o la devolució de les taquilles.

NOU LLOGUER
● L’alumnat que inicia els seus estudis al INS aquest curs 2021-2022 o que llogui per primera vegada, ha de ser soci de
l’AMPA i entregar el COMPROMÍS DE BON ÚS signat.

RENOVACIÓ
● Es mantindrà el mateix cadenat per el proper curs i següents (fins a finalitzar els estudis o el lloguer). EL CADENAT SE’L PORTARÀ L’ALUMNA/E A CASA

• S’assignarà una taquilla diferent cada any i es farà el possible perquè aquesta estigui al costat de la classe de l’alumne/a.

ASSIGNACIONS GUIXETES
● L’assignació de les guixetes es farà la propera setmana al local de l’AMPA:

1r ESO ……………………………..Dilluns 20 de setembre de 18:30h a 20h
2n ESO……………………………….Dimarts 21 de setembre de 18:30h a 20h
3r ESO / 2n BATX …………………Dimecres 22 de setembre de 18:30h a 20h
4r ESO / 1r BATX ………………….Dijous 23 de setembre de 18:30h a 20h

PAGAMENT DEL LLOGUER

● El pagament del lloguer, s’haurà de fer en efectiu al local de l´Ampa el dia assignat per cada curs.

Lloguer per primera vegada de la guixeta ……… 10€ (5€ lloguer + 5€ dipòsit)

Lloguer per primera vegada segon germà………. 8€ (3€ lloguer + 5€ dipòsit)

Renovació lloguer de la guixeta …………………….. 5€

Renovació lloguer taquilla segon germà …………. 3€

DEVOLUCIONS

● L’alumnat que no vulgui renovar el lloguer de la guixeta o que deixi el centre, si vol, ha d´entregar el cadenat aconsergeria o posar-se en contacte amb l´ AMPA i se li farà entrega dels diners de dipòsit.

Per qualsevol dubte, poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic ampainsmontmelo@gmail.com

INFORMACIÓ BEQUES NEE i VACUNACIÓ CURS 2021- 2022

Benvolgudes famílies,
  • Us recordem que està obert el període per sol·licitar la beca per ajuts individualitzats per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs 2021/2022. Us adjuntem l’enllaç als requisits i les condicions.

Termini per presentar la sol·licitud: del 3 d’agost al 30 de setembre de 2021. La sol·licitud és telemàtica

PODEU ACCEDIR A AQUEST ENLLAÇ: BEQUES I AJUTS NESE

• També us enllacem una carta dels Srs. Consellers de Salut i d’Educació referent a la vacunació dels nois i noies majors de 12 anys.

PODEU VEURE  LA CARTA A AQUEST ENLLAÇ: CARTA VACUNACIÓ

Inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Com cada any en aquestes dates d’estiu ens adrecem a vosaltres per donar-vos informacions referents a l’inici del proper curs, en aquest cas el curs 2021 –2022.

Calendari d’inici de curs

Els dies 2 ,3 i 6 de setembre de 2021 es realitzaran les proves de recuperació pels alumnes de 1r de Batxillerat segons l’horari que podeu consultar a la nostra pàgina web http://agora.xtec.cat/iesmontmelo/ i a la porta de l’institut.

Lliurament de notes:

El dilluns 13 de setembre de 2021 es farà la presentació del curs per tot l’alumnat del centre. Aquesta presentació es farà segons el següent horari:

Presentació 13 de setembre 2021:

Durant la sessió de presentació els tutors/es rebran l’alumnat i lliuraran els horaris. L’alumnat podrà fer les consultes sobre qualsevol dubte que tingui. Durant la següent setmana s’informarà sobre la reunió que el tutor/a farà , virtualment , amb les famílies. Aquestes reunions es duran a terme durant el mes d’octubre.

Per a qualsevol gestió administrativa i per intentar reduir la presencialitat al centre podeu comunicar-vos amb nosaltres per correu iesmontmelo@xtec.cat o per telèfon 93.579.97.23.
També podeu demanar cita prèvia amb cada tutor/a a través del seu correu electrònic.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pugueu tenir, us agraïm la confiança que heu dipositat en l’Institut i en nom de l’Equip Directiu, de tot el professorat i del personal no docent us desitgem que passeu un bon estiu.

Podeu veure la carta sencera clicant aquí.

PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULA

CICLES FORMATIUS PER AL CURS 2021/2022:

Oberta la segona fase d’admissió a cicles formatius de grau mitjà per a tots aquells casos que no hagin obtingut plaça en primera convocatòria. Us adjuntem enllaç per poder accedir INSCRIPCIÓ.

Per entrar us demanarà el DNI de la persona que va omplir la sol·licitud i el còdig de preinscripció que comença per PRE21-……………..

Molt IMPORTANT, s’han d’escriure centres que NO s’hagi posat en la primera convocatòria. Si repetiu centres, no us deixarà desar. Podeu escriure fins a 5 centres més.

El plaç per solicitar les places vacants és del dia 8 al 10 de setembre tots dos inclosos.

Calendari preinscripció i matriculació

L’enllaç a la informació de matriculació és:

CFGM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar
CFGM Estètica i Bellesa

Llista d’alumnes assignats al centre (09/07/2021)

Podeu consultar al taulell del centre, a la web de la preinscripció o bé clicant AQUÍ per veure l’arxiu adjunt.

Alumnes preinscrits al centre (09/07/2021)

Llista d’espera (09/07/2021)

BATXILLERAT PER AL CURS 2021/2022:

Calendari preinscripció i matriculació

Llista d’alumnes assignats al centre (09/07/2021)

Alumnes preinscrits al centre (09/07/2021)

ESO PER AL CURS 2021/2022:

PORTES OBERTES VIRTUAL 2021

Mitologia Grega – 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la mitologia grega a través de la construcció d’STOP MOTION, una activitat en què han potenciat la seva vessant creativa i digital.
Ha estat molt difícil triar-ne un de cada classe perquè en pugueu fer un tast. Enhorabona a tothom… Llegeix més»