HORARI d’HIVERN
Podeu contactar amb nosaltres:
Consergeria, de dilluns a divendres, de 8h a 14:30h. Dilluns i dimarts de 15h a 17h
Secretaria, de dilluns a divendres, de 9:30h a 14h. Dilluns i dimarts de 15:30 a 16:30

SORTIDA 4rt ESO a BARCELONA 6 de març 2019

El passat 6 de març els alumnes de Llatí i Cultura Clàssica de 4rt d’ESO van participar d’una ruta mitològica pel centre de Barcelona. L’itinerari va començar a Passeig de Gràcia i va concloure al Parc de la Ciutadella. Van poder observar diverses escultures, fonts, forjats i baixrelleus… Llegeix més»

Portes obertes als Cicles Formatius

Us convidem a assistir a la Jornada de Portes Obertes dels Cicles Formatius d’Imatge Personal  que tindrà lloc el dimecres dia 24 d’Abril a les 17h.

També us convidem a assistir al Fira Guia’t de Granollers els dies 9,10 i  11 d’Abril on tindrem un expositor per oferir informació i orientació.

Us esperem

Mercat solidari i expo cinema

Benvolgut i benvolgudes

un any més ens embranquem amb el projecte del Mercat Solidari, amb l’alumnat de 3r d’ESO, amb l’objectiu d’aconseguir recollir tants diners com puguem per a la Campanya Cap nen sense joguina, que intenta retornar la il·lusió del Nadal a molts nens.

El Mercat tindrà lloc el dia 20 de desembre al Museu Municipal de Montmeló, de cara a la gent del poble. No obstant, intentarem que com l’any passat hi hagi un espai a l’institut, on puguem posar-hi una petita parada perquè alumnes, professorat i pares i mares hi puguin col·laborar.

El repte aquest any és molt gran, ja que l’any passat vam poder recollir més de 1000 euros.

També us volíem comentar que els alumnes del curs pilot que treballa en el Projecte cinema faran una exposició al museu del municipi durant els dies 17, 18, 19, 20 i 21 de desembre sobre El precinema. Farem la inauguració el dia 17 de desembre a les 18h de la tarda. Hi esteu convidats tothom. Els diners de l’entrada (1 euro per persona) aniran també a parar a la Campanya Cap nen sense joguina.

Aquest treball l’hem realitzat amb tota l’esperança i la il·lusió de fer un Nadal més màgic per a tothom.

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Us comuniquem el calendari del procés d’eleccions al Consell Escolar de l’Institut Montmeló.

CALENDARI CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

• Del 5.11.18 al    11.18  estaran exposats al tauler d’anuncis del centre els censos electorals.
  • Fins al 11.18 es faran les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals mitjançant escrit dirigit al director  del centre.
  • 11.18 resolució de les reclamacions sobre les inscripcions als censos electorals.
  • Les candidatures s’han de presentar a secretaria abans del dia 11.18.
  • 11.18 serà publicat el resultat de les candidatures al tauler d’anuncis.
  • 11.18 sorteig per designar membres vocals de les meses electorals del sector alumnes i pares/mares.
  • 11.18 constitució de les meses electorals de tots els sectors.
  • 11.18 Votació sector pares/mares de 17:15h a 18:15h al vestíbul del centre.

També podeu clicar aquest enllaç i trobareu tota la informació completa. Familia i escola

Salutacions.