HORARI d’ESTIU (de l’1 de juny al 30 de setembre)

Podeu contactar amb nosaltres:
Consergeria, de dilluns a divendres, de 8h a 14:30h.
Secretaria, de dilluns a divendres, de 9:30h a 13:30h.
Us comuniquem que per realitzar qualsevol tràmit i/o gestió a la secretaria del centre, heu de demanar cita prèvia per telèfon o correu electrònic.

INFORMACIÓ TPVESCOLA

Inici de curs 2021-2022

Benvolgudes famílies,
Com cada any en aquestes dates d’estiu ens adrecem a vosaltres per donar-vos informacions referents a l’inici del proper curs, en aquest cas el curs 2021 –2022.

Calendari d’inici de curs

Els dies 2 ,3 i 6 de setembre de 2021 es realitzaran les proves de recuperació pels alumnes de 1r de Batxillerat segons l’horari que podeu consultar a la nostra pàgina web http://agora.xtec.cat/iesmontmelo/ i a la porta de l’institut.

Lliurament de notes:

El dilluns 13 de setembre de 2021 es farà la presentació del curs per tot l’alumnat del centre. Aquesta presentació es farà segons el següent horari:

Presentació 13 de setembre 2021:

Durant la sessió de presentació els tutors/es rebran l’alumnat i lliuraran els horaris. L’alumnat podrà fer les consultes sobre qualsevol dubte que tingui. Durant la següent setmana s’informarà sobre la reunió que el tutor/a farà , virtualment , amb les famílies. Aquestes reunions es duran a terme durant el mes d’octubre.

Per a qualsevol gestió administrativa i per intentar reduir la presencialitat al centre podeu comunicar-vos amb nosaltres per correu iesmontmelo@xtec.cat o per telèfon 93.579.97.23.
També podeu demanar cita prèvia amb cada tutor/a a través del seu correu electrònic.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pugueu tenir, us agraïm la confiança que heu dipositat en l’Institut i en nom de l’Equip Directiu, de tot el professorat i del personal no docent us desitgem que passeu un bon estiu.

Podeu veure la carta sencera clicant aquí.

PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULA

CICLES FORMATIUS PER AL CURS 2021/2022:

Calendari preinscripció i matriculació

L’enllaç a la informació de matriculació és:

CFGM Perruqueria i Cosmètica Capil·lar
CFGM Estètica i Bellesa

Llista d’alumnes assignats al centre (09/07/2021)

Podeu consultar al taulell del centre, a la web de la preinscripció o bé clicant AQUÍ per veure l’arxiu adjunt.

Alumnes preinscrits al centre (09/07/2021)

Llista d’espera (09/07/2021)

BATXILLERAT PER AL CURS 2021/2022:

Calendari preinscripció i matriculació

Llista d’alumnes assignats al centre (09/07/2021)

Alumnes preinscrits al centre (09/07/2021)

ESO PER AL CURS 2021/2022:

PORTES OBERTES VIRTUAL 2021

Mitologia Grega – 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha treballat la mitologia grega a través de la construcció d’STOP MOTION, una activitat en què han potenciat la seva vessant creativa i digital.
Ha estat molt difícil triar-ne un de cada classe perquè en pugueu fer un tast. Enhorabona a tothom… Llegeix més»

Projecte recollida d’arròs

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que tenim el projecte de recollida de 300 kg d’arròs com a mínim.
Animeu-vos a participar!!!
Recollida al vestíbul de l’Institut de l’1 al 8 de març.