Llista ESO i matrícula ESO

Llista d’alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició (arxiu)

Alumnes preinscrits al centre (arxiu)

Llista d’espera (arxiu)

MATRÍCULA ALUMNAT NOUVINGUT ESO CURS 2021-2022

14 AL 18 DE JUNY DE 2021

L’alumnat admès a les llistes definitives haurà de realitzar la matrícula a la plaça assignada dins del període establert:

Es recorda que degut a l’estat excepcional que estem vivint, COVID-19, es recomana que totes les matrícules es gestionin de forma telemàtica. MOLTES GRÀCIES.

La matrícula caldrà realitzar-la:

• De forma telemàtica: caldrà enviar els documents, pagaments i formularis al e-mail esomatricula@insmollet.cat i s’enviarà com a resposta el resguard de matrícula si tot és correcte. En el cas d’absència d’algun document o pagament s’enviarà un e-mail com resposta demanant aquella documentació que no s’ha adjuntat correctament.

Documentació que es requerirà (en format electrònic l’arxiu ha d’estar en pdf o jpg)

• Fotografia tipus carnet amb fons blanc.
  • DNI de l’alumne/a (cara i dors) si l’alumne és major de 14 anys (3r ESO) o té DNI tot ésser menor de 14 anys.
  • Si l’alumne és menor d’edat:
    • Fotocòpia DNI i original (pare/mare o tutor/a legal)
    • Fotocòpia LLIBRE DE FAMÍLIA i original
  • Fotocòpia de carnet de vacunacions o certificat mèdic
  • Fotocòpia targeta sanitària o MUFACE
  • Formulari de matrícula (document)
  • Carta de compromís (document)
  • Si l’alumne és NEE, fotocòpia de l’informe de l’EAP i original
  • Pagaments de la quota de materials, és important posar el nom del nen quan es faci la transferència.

ES04 2100 0372 71 0200055961

(Atenció: si sou clients de La Caixa, potser us demanarà introduir un codi d’entitat. El codi és: 0574590)

En l’apartat CONCEPTE és imprescindible posar el NOM COMPLERT DE L’ALUMNE i el CURS en què es matricularà.

És molt important posar les dades del pare/mare en el formulari de matrícula.

AVÍS
Els/les alumnes que no hagin formalitzat la matrícula en el període que els correspongui, es considerarà que renuncien a la plaça sol·licitada.

La matrícula no serà efectiva en cas d’omissió de la documentació acreditativa.

En aquest enllaç, podeu consultar la llista dels inscrits per l’etapa de l’ESO ordenades (arxiu).

L’oferta acadèmica de l’etapa de l’ESO (arxiu)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *