Inici Cicles Formatius Grau Mitjà

Benvolguts alumn@s i famílies,

Dilluns 14 de setembre de 2020 iniciem curs a CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ!

L’acollida dels alumnes per part dels tutors de grup serà directament a l’aula corresponent, segons document/imatge adjunt.

Cal que cadascú miri el seu color, d’itinerari d’entrada al centre, segons document adjunt.

Recordeu que amb la situació actual, les mesures sanitàries s’han de seguir estrictament:

– 1 mascareta quirúrgica +1 mascareta de igual de recanvi

– 1 potet de gel hidroalcohòlic

– 1 llibreta + 1 bolígraf

– Declaració de responsabilitat signada el dia 14 de setembre (menor d’edats i majors d’edat adjunta)

Al centre es respectarà la distància de seguretat i disposarem de gel hidroalcohòlic per les mans.

Us esperem amb moltes ganes.

Documentació per a descarregar:

1. Procediment acces centre fp
  2. Declaració Covid menors
  3. Declaració Covid majors
  4. Horaris i classes inici de curs per la presentació

1. Coordinació cicles fomatius

Hola Jordi
      El primer dia només es fa la presentació del curs. Les classes normals comencen el dia 15 de setembre.
      Salutacions

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *