MATRÍCULA: Cicle formatiu GRAU BÀSIC de Fabricació i muntatge

Llista d’admesos

MATRÍCULA CICLES FORMATIUS GRAU BÀSIC

CURS 2021-2022

L’alumnat admès a les llistes definitives haurà de realitzar la matrícula a la plaça assignada dins del període establert:

DEL 16 AL 22 DE JUNY DE 2021

La matrícula l’ha de realitzar el tutor/a legal de l’alumne/a presencialment al centre en horari de 11:00 a 13:00 hores (no cal demanar cita prèvia)

Documentació que es requerirà

• Formulari de matrícula (descarregar)
  • 1 Fotografia tipus carnet amb fons blanc.
  • Carta de compromís (document)
  • Caldrà abonar la quota de materials (100 €) “es pot pagar amb targeta de crèdit”
  • Pagament AMPA (voluntari)

AVÍS
Els/les alumnes que no hagin formalitzat la matrícula en el període que els correspongui,
es considerarà que renuncien a la plaça sol·licitada.

Llista de sol·licitud amb la puntuació ordenada

Llista sol·licitud amb la puntuació provisional

Termini de reclamació a les llistes de sol·licituds amb la puntuació: del 2 al 8 de juny de 2021

Cal assistir al centre per entregar la reclamació i aportar la documentació  necessària.

Oferta inicial:

Període: del 17 al 26 de maig de 2021.

Per l’acreditació dels criteris, cal presentar:

a) Proximitat del domicili habitual de l’alumne/a al centre o, si escau, proximitat del lloc de treball del pare o mare, tutor/a.

• 30 punts quan el domicili habitual es troba dins del vallès oriental o maresme
  • 20 punts quan la ubicació del lloc de feina del pare, mare o tutor/a es troba dins del vallès oriental o maresme.

Per aquest criteri de proximitat no es pot acumular més d’una puntuació

b) Renda anual de la unitat familiar

• 10 punts quan el pare, mare o tutor/a són benficiaris de l’ajut de la renda garantida

c) Discapacitat de l’alumne/a, pare o mare, tuotr/a o germans

• 10 punts quan hi ha una acreditació de discapacitat de grau igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare o mare, tutor/a o germà/na

Criteris complementaris: Família nombrosa o monoparental 15 punts (cal adjuntar el títol vigent)

FAQ’S

1.-Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

Sí, es pot presentar més d’una sol·licitud

2.-Cal abonar alguna quota?

Els alumnes de l’Institut de Mollet del Vallès abonen una quota de materials de 100€

3.-Quina és la quota del AMPA?

La quota del AMPA de l’Institut de Mollet del Vallès és de 20€ per família.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *