Cicle formatiu GRAU BÀSIC: Fabricació i muntatge

Consisteix a realitzar operacions bàsiques de mecanització i muntatge per a la fabricació mecànica amb materials fèrrics, no fèrrics i tecno-plàstics així com per a la instal·lació i manteniment d’elements de xarxes de fontaneria, calefacció i climatització i comunicant-se de forma oral i escrita en llengua catalana i castellana i a nivell bàsic en llengua anglesa.

Llista de sol·licitud amb la puntuació ordenada

Llista sol·licitud amb la puntuació provisional

Termini de reclamació a les llistes de sol·licituds amb la puntuació: del 2 al 8 de juny de 2021

Cal assistir al centre per entregar la reclamació i aportar la documentació  necessària.

Oferta inicial:

Període: del 17 al 26 de maig de 2021.

Per l’acreditació dels criteris, cal presentar:

a) Proximitat del domicili habitual de l’alumne/a al centre o, si escau, proximitat del lloc de treball del pare o mare, tutor/a.

• 30 punts quan el domicili habitual es troba dins del vallès oriental o maresme
  • 20 punts quan la ubicació del lloc de feina del pare, mare o tutor/a es troba dins del vallès oriental o maresme.

Per aquest criteri de proximitat no es pot acumular més d’una puntuació

b) Renda anual de la unitat familiar

• 10 punts quan el pare, mare o tutor/a són benficiaris de l’ajut de la renda garantida

c) Discapacitat de l’alumne/a, pare o mare, tuotr/a o germans

• 10 punts quan hi ha una acreditació de discapacitat de grau igual o superior al 33% de l’alumne/a, pare o mare, tutor/a o germà/na

Criteris complementaris: Família nombrosa o monoparental 15 punts (cal adjuntar el títol vigent)

FAQ’S

1.-Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?

Sí, es pot presentar més d’una sol·licitud

2.-Cal abonar alguna quota?

Els alumnes de l’Institut de Mollet del Vallès abonen una quota de materials de 100€

3.-Quina és la quota del AMPA?

La quota del AMPA de l’Institut de Mollet del Vallès és de 20€ per família.