VISITA A LES INSTAL·LACIONS DEL DIARI SABADELL I RÀDIO SABADELL -3r ESO-

El passat dijous dia 19 de maig els alumnes de 3r A i D d’ESO van visitar les instal·lacions del Diari de Sabadell i Ràdio Sabadell. La sortida s’impulsa des del departament de llengua catalana, ja que és dins d’aquesta matèria on es treballen les diferents tipologies de textos periodístics.

Durant la sortida, els alumnes del Crusafont van poder conèixer les entranyes d’aquests dos mitjans de comunicació de la ciutat, així com la manera de treballar i d’organitzar-se que tenen cada un d’ells.

A més, van poder col·laborar de forma activa proposant idees per apropar les notícies als adolescents, a través de plataformes com Tik Tok.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *