Deures d’estiu i Presentació [Pas a Secundària]

Com us han informat des de les escoles de Primària, hi ha dues tasques que us proposem aquest estiu per preparar l’entrada a l’institut.

La primera, la presentació, és obligatòria. Aquesta presentació es farà a través de dos treballs:

1) Una presentació en format pòster (per a penjar a l’aula), que haureu de fer imprimint i omplint la plantilla que us facilitem.

2) Una presentació en format redacció pel tutor/a. En l’enllaç que trobareu més avall, a la carpeta “Presentació”, trobareu tots els documents necessaris.

La segona tasca són els deures d’estiu, obligatoris per a aquells i aquelles alumnes que no hagin superat algunes de les competències bàsiques o les hagin de reforçar. Els haureu d’entregar durant la primera setmana de curs. De totes maneres, volem posar a disposició de totes les famílies els quaderns per tal que els pugueu fer de manera voluntària. Estan pensats per ser realitzats en paper. Podeu imprimir el quadern complet o escollir les unitats que més us interessin.

A través del següent enllaç accedireu als documents de la presentació, als quaderns (podeu triar l’arxiu complet, o baixar-vos els quaderns matèria per matèria), així com a un banc de recursos audiovisuals per a poder realitzar les activitats.

Si teniu dubtes o consultes, podeu contactar amb la coordinadora de 1r d’ESO [agnessantos@insmiquelbosch.cat].