Informacions inici de curs

Inici de curs

Us recordem que dimecres, 10 de setembre, començarem el curs 25-26 per l’alumnat d’ESO. Divendres, 12 de setembre, serà el torn de Batxillerat. Es farà tutoria les dues primeres hores i després del primer pati, classe normal segons l’horari de cada grup.

  • Alumnes de 1r d’ESO: heu de portar estris d’escriptura (fulls i estoig) i esperar-vos al pati. Els tutors us recolliran i us acompanyaran a les vostres aules.
  • Alumnes de 2n d’ESO a 2n de Batxillerat: heu de portar estris d’escriptura (fulls i estoig) i els llibres de les matèries que fareu el primer dia, a partir de les 10:20 h, segons l’horari. En arribar al centre, aneu a l’aula de tutoria que us correspongui.

Agendes

Els alumnes d’ESO rebreu les agendes escolars de la Diputació, que són gratuïtes. Us recordem que els alumnes de Batxillerat no en tindreu.

Aules i espais

La distribució d’aules i espais és la següent:

  • Primer pis: 3r i 4t d’ESO, Aula de Suport i Aula de Visual i plàstica
  • Segon pis: 1r d’ESO i 2n d’ESO, Aules de Tecnologia, Aula de Música i Aula Extra
  • Edifici vell: 1r BTX i Laboratoris.
  • Cargoleres: 2n de Batxillerat.

Informacions curs 25-26

En aquesta mateixa pàgina web trobareu les informacions d’aquest curs:

  • Horaris dels grups-classe
  • Calendari general anual
  • Llista dels tutors i cotutors amb l’hora d’atenció a les famílies (pròximament)
  • Informació sobre la compra de llibres i llicències digitals
  • Informacions enviades a les famílies al juliol
  • Un model de justificant d’assistència a classe (que també es pot recollir a Consergeria quan sigui necessari)
  • Material de 1r d’ESO.

Us desitgem un bon inici de curs!