Xerrada: Sortides laborals en l’àmbit de les humanitats

El passat divendres la sala d’actes va acollir una xerrada per als alumnes de 4t d’ESO, 1r de Batxillerat Humanístic i els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen Literatura Catalana.

L’objectiu de l’activitat era parlar sobre les diferents sortides laborals en l’àmbit de les humanitats a través de tres persones amb tres recorreguts professionals diferents: Tina Vallès (escriptora de contes, novel·les i literatura infantil, traductora i correctora), Marina Porras (llicenciada en història de l’Art, en filologia catalana i màster en Literatura Comparada. Treballa de crítica literària i en una llibreria) i Jordi Bosch (diplomat en biblioteconomia i documentació, llicenciat en teoria de la literatura i literatura comparada i director de la Biblioteca del Sud de Sabadell).

A partir de les seves experiències acadèmiques i laborals, l’alumnat va poder conèixer diferents camins que es poden emprendre en diferents àmbits de les humanitats.