L’institut

L’INS Mediterrània va ser inaugurat l’any 1977, als inicis de la transició democràtica, el període d’expansió de l’educació pública. El seu creixement va anar d’acord amb l’entusiasme cultural generalitzat, l’educació havia de ser el motor de la nova democràcia. En aquest context, l’Institut Mediterrània es va involucrar des de l’inici en el procés històric i va complir el seu paper aportant dinamisme cultural al seu entorn.

El nostre institut ofereix estudis d’ESO i Batxillerat. Les modalitats de Batxillerat que s’ofereixen són totes les existents: Arts, Ciències i Tecnologia, i Humanitats i Ciències Socials.

Els actuals reptes de l’educació precisen noves línies d’actuació. El projecte educatiu de l’INS Mediterrània es basa en les següents línies mestres:

• Ens plantegem l’educació com una tasca col·lectiva i de treball en equip.
  • Perseguim una educació integral dels adolescents.
  • Perseguim bons resulats acadèmics, que mesurin les consecucions dels nostres alumnes en les diferents àrees.
  • Estem compromesos amb l’adaptació constant per anar dissenyant el nostre present i el nostre futur. Volem que aquesta obertura a la innovació sigui viscuda pel nostre alumnat, ja des del seu període de formació a l’institut, com un valor que porta a ser competents.
  • Impulsem l’ús de les noves tecnologies en l’ensenyament.
  • Impulsem el coneixement de llengües.