Journée de la Francophonie

El passat 15 de març els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de francès vam anar a l’Escola Oficial d’Idiomes de Badalona a celebrar la “Journée de la Francophonie”. Vam gaudir d’un gran dia juntament amb molts altres instituts com: La Llauna, Garbí Pere Vergés, Baetulo, Badalona VII… Cada institut havia preparat un vídeo o representació amb alguna relació amb la francofonia, i vam tenir una estona on poder veure allò que cadascú havia elaborat. També es van realitzar moltes altres activitats, com un pica-pica i un photocall fet pels estudiants de francès. Finalment, vam participar en un concert on Cécilia Debergh, juntament amb altres músics, va cantar algunes cançons molt conegudes: “Je veux”, “Papaoutai”, “Je vole”, “Je suis comme toi”… Ens vam acomiadar amb una flashmob amb la participació de tots, celebrant així la importància de la llengua francesa.
Des del següent vincle podeu accedir a la versió en francès de l’article: “Journée de la Francophonie