100% d’aprovats als exàmens DELF!

Com l’any passat, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat tenen l’oportunitat de presentar-se al DELF, l’examen oficial de francès. Aquest examen avalua les quatre competències d’aprenentatge de la llengua francesa (comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita).

El títol del DELF, a més de validar el nivell dels alumnes, els permet obrir portes per al seu futur: es pot convalidar per crèdits a la universitat, els pot donar accés a una beca ERASMUS i, fins i tot, amb el nivell B2 poden estudiar a una universitat francesa.
A les proves d’enguany s’hi han presentat 11 alumnes. Els alumnes presentats han estat els següents: de 3r d’ESO: Maria Martí (A2), de 4t d’ESO: Àlex Andreo (A2), Iu Costa (A2), Enric Figa (A2), Rut Hidalgo (B1) i Chloé Romero (B2), de 1r de Batxillerat: Abel Duran (B1), Nicolás Martínez (B2), Marta Ortí (B1), Núria Pujol (A2) i Elena Valero (A2).

Enhorabona a tots pels resultats obtinguts!