Vídeos de l'Institut

Com és el nostre Institut?
Construcció del nou edifici

Premi Ciutat de Cornellà de Llobregat d’humanitats
L’institut Miquel Martí i Pol treballa des de fa deu cursos per la inclusió de l’alumnat sord en tots els vessants educatius, d’aprenentatge, personals i socials. Compartir i formar part de la comunitat educativa i de la societat és un dels reptes que ens proposem dia a dia. Sota aquest paraigües es crea el lipdub que presentem, organitzat per un grup d’alumnes sordes i on ha participat tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat i el personal docent i no docent. Esperem continuar treballant dia a dia en aquesta línia, amb l’espontaneïtat, la participació, la cooperació, l’entusiasme i la il·lusió que ens han permès portar a terme aquest muntatge.

Desembre 2010

Els nois i noies de l’institut Miquel Martí i Pol han fet el seu primer telenotícies al plató del Citilab. Aquí teniu el noticiari.