Jocs Olímpics (Aula d'acollida)

Hem celebrat amb l’alumnat d’Aula d’Acollida els primers Jocs Olímpics Antics al parc de l’Associació de Veïns de Riera!

El dia 22 hem celebrat amb l’alumnat d’Aula d’Acollida els primers Jocs Olímpics Antics al parc de l’Associació de Veïns de Riera. L’activitat ha estat organitzada per tres alumnes d’acollida: Gastón, Victoria i Darya. Dos alumnes de 3r C, Víctor i Denis, s’han encarregat de fer-ne una gravació. Abans de començar els jocs, primer els atletes, amb una cinta blava, s’han preparat mentre que el públic es posava els seus vestits. Després, ha començat l’acte amb la inauguració dels jocs: una ofrena als Déus i la presentació dels atletes. Tot seguit, s’han començat les competicions: salt de llargada, llançamanet de javelina, carrera de peu i llançament de disc. El públic ha fet les seves apostes amb dracmes. Finalment, s’ha fet l’entrega de premis als millors jugadors i al millor públic. Per acabar, hem fet un petit piscolabis grec: raïm i avellanes. Tot plegat, ha estat una jornada molt interessant.
  fotografies de l’activitat