Visita a l'exposició "Miquel Barceló" (2010)

Visita a l’exposició “Miquel Barceló. 1983-2009. La solitude organisative”

Avui, 21 d’octubre de 2011, els alumnes de 2n de Batxillerat han visitat la mostra organitzada per l’Obra Social ”la Caixa” i comissariada per Catherine Lampert, que es podrà veure a CaixaForum Barcelona a partir del divendres 16 de juliol de 2010 i fins al 9 de gener de 2011. Aquesta visita ha estat organitzada des del Departament de Ciències Socials, dins del marc de les assignatures d’Història i Història de l’Art.

L’exposició “Miquel Barceló 1983-2009” pretén donar a conèixer l’experiència creativa de l’artista nascut a Felanitx, Mallorca, l’any 1957. La mostra, organitzada per l’Obra Social ”la Caixa”, exhibeix 180 peces, des de grans teles creades a partir de l’any 1983 fins a les més recents, juntament amb objectes experimentals i fins i tot privats, així com ceràmiques i escultures, guaixos, aquarel·les, dibuixos, cartells, llibres i quaderns de viatge.Els alumnes han recorregut la mostra acompanyats d’una guia, que els ha ofert una visita comentada molt completa sobre l’obra de l’artista.
També han pogut recórrer el terrat de l’edifici.

Departament Ciències Socials.

fotografies de l’activitat