Castanyada de 3r i 4t ESO (2010)

El divendres 29 d’octubre, com és habitual quan s’acosta el temps de la castanyada, alumnat i professorat sortim a celebrar-ho…

El divendres 29 d’octubre, com és habitual quan s’acosta el temps de la castanyada, alumnat i professorat sortim a celebrar-ho.
Amb l’alumnat de 3r i 4t d’ESO vàrem anar a l’ermita de La Salut de Sant Feliu de Llobregat i des d’allí una part del grup va continuar pujant fins a la Penya del Moro, mirador privilegiat sobre el Baix Llobregat i antic poblat ibèric i fortalesa medieval.
Finalment vàrem anar a menjar castanyes a l’Àrea de Lleure de l’ermita de la Salut. Tot pleget, un èxit de participació i bon ambient!.

fotografies de l’activitat