Guanyadors dels millors contes a l’hora de lectura

Enguany hem realitzat entre tot l’alumnat que feia l’hora de lectura, tots els i les alumnes de primer, segon i tercer d’ESO de l’institut un premi al millor conte il·lustrat i el millor àudio conte. Aquests són els alumnes guanyadors, millor conte il·lustrat  Joel Roca; i millor audio conte Abril Montell i Ariadna Moreno, ex aequo amb Mar Gallardo. La qualitat ha estat molt alta i ha estat molt difícil la decisió dels guanyadors. Tant és així que també afegim  l’àudio conte finalista de la Rawan, la Wafae i la Joana.

Si voleu podeu escoltar els àudios contes guanyadors: