Jocs de taula en català

Com podem motivar a l’alumnat a millorar el seu català sense ser una obligació i que no interfereixi en les altres classes? El nostre institut ha trobat una petita solució: cada dimecres a l’hora del pati de 1r cicle, de 10,45 a 11,15, a la biblioteca i depenent de la gent que participava també al pati adjacent de la biblioteca, hem realitzat un concurs de formació de paraules, altrament dit scrabble. Un dimecres era adreçat a 1r d’ESO i l’altre a 2n d’ESO. Ha estat un veritable èxit i han participat 35 i 33 alumnes respectivament.  També cal destacar que les alumnes que tenien cura de tot, de preparar-ho tot i comprovar la puntuació han estat un seguit d’alumnes de 4t d’ESO, que estaven realitzant l’APS, treball que s’inclou dins del seu currículum de 4t d’ESO. Els guanyadors dels jocs de taula han estat Xavier Bessa, de 1r D, amb una puntuació de 291 punts; i a la categoria de 2n d’ESO, Jocelyn Martín, amb 601 punts.