Embolcalls sostenibles

La primera setmana de curs l’hem dedicada a fer els nostres embolcalls sostenibles per tal de reduir els residus al centre, i en especial, a l’hora del pati.

El projecte ha estat dut a terme pel Comitè de Sostenibilitat del centre, dins l’Escola Verda. El curs passat ja es va posar en pràctica en una optativa. Ara tot l’alumnat de 1r i 2n ha dissenyat i ha elaborat el seu propi embolcall sostenible per tal de portar-lo a l’hora del pati i evitar l’alumini o el plàstic.

Des de l’optativa de Petites investigacions de 2n d’ESO també estan analitzant l’impacte dels embolcalls, de manera que estan fent el seguiment de residus generats al pati abans de tenir els embolcalls i ara que els tenim. Ben aviat, podran podrem saber les seves conclusions.

A l’institut cap residu! Reduïm els residus!

Podeu veure més fotografies aquí.