ACORD CESSIÓ CENTRE DE MECANITZAT AMB CONTROL NUMÈRIC BIESSE- INSTITUT MIQUEL MARTÍ I POL

El 21 de setembre de 2022 es va signar l’acord de colaboració entre l’empresa Biesse Ibérica W.M., S.L. i l’Institut Miquel Martí i Pol.

L’acord el van signar Canzio Costantini, per Biesse Ibérica i Luis Zújar, director del nostre institut.

Mitjançant aquest acord l’empresa Biesse cedeix a l’institut un centre de mecanitzat amb control numèric ROVER K FT, amb el que el Departament de Fusta del centre podrà millorar la formació del seu alumnat.

Volem agrair de manera molt especial a Biesse el seu compromís amb la Formació Professional en general i amb l’educació del nostre alumnat en particular.