Visita al Banc de Sang i Teixits de Catalunya dels alumnes de 1r de farmàcia

El 28 de març, els alumnes de 1r de farmàcia vam visitar el Banc de Sang i Teixits de Catalunya. Allí vam tenir l’oportunitat de seguir el recorregut que fa la sang des de que surt del donant fins que s’emmagatzema en espera d’algun pacient que la necessiti.

Ens van cridar l’atenció les mesures de seguretat, les anàlisis que se li practiquen a la sang que assegurar que no hi hagi cap perill de transmissió de malalties i vam aprendre que no només hi ha un banc de sang, sinó també de pell, còrnies, ossos… i llet materna!

Ens van comentar que es requereixen entre 800 i 900 donacions al dia per poder garantir les necessitats… Tots a donar!