Visita a l’exposició “Epidèmies i pandèmies”

Cartell exposició

El passat divendres 25 de novembre, l’alumnat de 1r de farmàcia i parafarmàcia va fer una visita a l’exposició “Epidèmies i pandèmies. L’enemic invisible” al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa (MNACTEC). L’exposició presenta l’evolució de les grans plagues sanitàries que ha patit la humanitat al llarg de la història, des d’una òptica històrica, científica, tecnològica i social. S’hi exposen els conceptes de malaltia i salut, brot, epidèmia i pandèmia, entre d’altres.

Als alumnes se’ls va proporcionar un dossier amb una sèrie de reptes relacionats amb els continguts de l’exposició, que van servir per ampliar els seus coneixements sobre les malalties infeccioses i la manera de lluitar contra elles. L’activitat va ser molt motivadora i útil com a complement del curriculum del cicle.