Amb la Marató de TV3

La Marató sempre batega!
Les malalties cardiovasculars són la primera causa de mort als països desenvolupats. A Catalunya una de cada quatre persones mor per problemes al cor o a les artèries.
Les malalties més greus són la insuficiència cardíaca, l’infart de miocardi, l’ictus i la mort sobtada.
Conèixer els símptomes i actuar ràpid (trucant al 112) pot salvar una vida.
La majoria d’elles són causades per factors de risc coneguts com la hipertensió arterial, el colesterol, la diabetis o el tabaquisme, entre d’altres.
Per això la prevenció és fonamental!
Els alumnes dels diversos cicles formatius de sanitat, d’ESO i Batxillerat de l’@insmmip han participat en una sessió divugativa on una professional de la salut (Clàudia) els ha acostat a la realitat mèdica i humana de la salut cardiovascular amb la finalitat de despertar el seu esperit solidari envers les persones afectades i les seves famílies.
La majoria dels nostres alumnes tenen o han tingut algun/a conegut/da i/o familiar amb alguna patologia cardiovascular, això és una dada molt representativa de la importància d’aquesta Marató!
#bumbum
@lamaratotv3