Obrim el pati tot l’estiu

Durant les vacances escolars d’estiu, els patis d’escoles i instituts públics es continuen posant a disposició de les famílies com a espais educatius i de lleure.

Del 27 de juny al 31 d’agost, el pati del nostre centre estarà obert tots els dies de 17:30 a 20:30.

Els patis escolars oberts al barri volen potenciar l’ús educatiu del temps fora de l’horari escolar per a infants, joves, famílies i persones adultes en general i promoure l’obertura de nous espais socials i de relació per a la ciutadania. S’hi fomenten valors i actituds de respecte, cooperació, esforç i responsabilitat dels infants i dels joves mitjançant el joc compartit. D’aquesta manera, aquest programa obre l’escola al barri i contribueix a fer dels barris espais més educadors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *