Eleccions al Consell Escolar

Avui ha començat el procés electoral per a la renovació parcial de representats al Consell Escolar.

Els membres que s’han de renovar aquest any són els següents:

• Alumnat: 2 membres.
  • Professorat: 3 membres.
  • Famíies: 1 membre.

CALENDARI

DATA ACTUACIÓ
Del 5 al 9 de novembre Publicació provisional del cens electoral d’alumnes, professorat i famílies al taulell d’anuncis del centre.

Presentació de reclamacions sobre el cens electoral.

9 de novembre Sorteig dels vocals de les meses electorals.
14 de novembre Constitució de les meses electorals.
16 de novembre Últim dia de presentació de candidatures a la secretaria del centre. Model de pesentació de candidatura.
19 de novembre Publicació dels censos definitius.
20 de novembre Publicació de les candidatures al taulell d’anuncis del centre.
22 de novembre Últim dia per a presentar sol·licituds per fer de supervisors. Model de sol·licitud.
28 de novembre Votacions del sector professorat (a les 13,30) i famílies (de 15,30 a 18 hores)
29 de novembre Votacions del sector alumnat.
30 de novembre Publicació de resultats.
5 de desembre Constitució del Consell Escolar.

Podeu trobar més informació sobre aquestes eleccions a la web del Departament d’Ensenyament i al Portal Família i Escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *