Concurs de postals Per un Nadal + Sostenible

L’alumnat d’ESO i Batxillerat ha participat en el concurs de postals Per un Nadal + Sostenible del qual sortirà la postal guanyadora i esdevindrà la felicitació oficial de Nadal de l’Institut Lluís Vives.

És una activitat impulsada pel Departament de Visual i plàstica i emmarcada en el projecte de sostenibilitat del centre amb la finalitat de sensibilitzar la comunitat educativa en la necessitat de canviar petits hàbits que puguin contribuir a crear un món més sostenible.

Per abordar la temàtica l’alumnat ha treballat la publicació de la Diputació de Barcelona Nadal + sostenible.

Felicitem tot l’alumnat pels treballs presentats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *