CALENDARI D’EXÀMENS D’AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA BATXILLERAT

Us compartim el calendari d’exàmens de setembre corresponent a l’Avaluació Extraordinària de 1r de Batxillerat del curs 2020-21.

Protocol específic d’entrada al centre i neteja d’aules:

• L’alumnat s’esperarà fora del centre davant la porta de Canalejas.
  • 5 minuts abans de la convocatòria d’examen la conserge proporcionarà el gel hidroalcohòlic a l’alumnat
  • La mascareta dins el centre és d’ús obligatori.
  • Les aules estaran permanentment ventilades.
  • Tant el professorat com l’alumnat abans de marxar de l’aula desinfectarà la taula o espai utilitzat.
  • Un cop s’acabi l’examen no es podrà romandre al centre, llevat d’aquell alumnat que té exàmens seguits i podrà esperar al porxo interior a que l’aula corresponent es quedi lliure.

* Aquest protocol pot variar segons les instruccions que rebem del Departament d’Educació.