Projecte rossinyol – UdG

Els tres alumnes de 2n d’ESO, la Halima, l’Omar i la Meriem, que han participat des del passat novembre al Projecte Rossinyol de la Universitat de Girona han posat fi a aquesta experiència tan enriquidora. Des de la UdG els hi han preparat un vídeo de comiat i els han regalat un detall de record. Tots ells han manifestat que les trobades amb les mentores han sigut molt variades i divertides i que han pogut fer coses per primera vegada i que els feia molta il·lusió viure. Tot això és possible gràcies a la implicació de les mentores però sobretot per la voluntat de l’Ajuntament de Llagostera i la tècnica d’educació, la Mireia. Està clar que sense tots ells, la participació dels nostres alumnes no seria possible. Gràcies!